Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

5 możliwości chatbota na Facebooku do wdrożenia w 1 dzień

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Czerwiec 27, 2017

Chatboty (chat-boty, czat-boty) to nic innego jak automatycznie zaplanowane odpowiedzi, które możemy dowolnie ustalać – aby podczas naszej nieobecności odpowiadały na pytania klientów, wysyłały powitania i dodatkowe informacje. Chatbot na Facebooku jest dostępny w kilku odsłonach – sprawdź, jakie daje możliwości! Chatbot na Facebooku może zrewolucjonizować sposób, w jaki kontaktujemy się z klientem. Mają mnóstwo spersonalizowanych opcji, które […]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

10 pomysłów na listy remarketingowe na 5 etapach sprzedaży

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Czerwiec 12, 2017

Remarketing (re-marketing, retargeting) pozwala ponownie docierać do osób, które odwiedziły witrynę internetową lub e-sklep. Remarketing jest wspaniałym pomysłem na obniżenie kosztów reklamy, gdyż pozwala przekonać do działania klienta, który wcześniej nie złożył zapytania lub nie dokonał zakupu po odwiedzeniu strony. Zobacz 10 wskazówek do tworzenia list remarketingowych które sprawią, że pomnożysz sprzedaż i zyski w Twoim biznesie. […]

Emil Czepielinda, Menadżer Kreatywny

Audyty AdWords – 5 najczęstszych błędów w kampaniach

Emil Czepielinda, Menadżer Kreatywny , Maj 25, 2017

Kampanie reklamowe AdWords są bardzo często stałym elementem kampanii marketingowej firm. Kampanie linków sponsorowanych w Google pozwalają w szybki sposób zaistnieć w wyszukiwarce i pozyskiwać klientów w momencie. Zobacz, jak sprawdzić czy Twoja kampania AdWords jest skuteczna! Chociaż reklamy w AdWords są skuteczną metodą pozyskiwania nowych klientów, wielu reklamodawców nie osiąga zadowalającego zwrotu kosztów zainwestowanych […]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

Co to jest UX i jak pozwala zwiększać zyski [Podcast]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Kwiecień 18, 2017

Co to jest UX? Jak wykorzystywać wiedzę z zakresu User Experience, aby przyciągać zadowolonych klientów i zwiększać zyski? Jakie są narzędzia UXowca, które może zastosować każdy? O tych i innych bardzo ciekawych kwestiach opowiada Dawid, dyplomowany projektant User Experience. Odsłuchaj naszą rozmowę klikając w ▶ lub przeczytaj transkrypcję.   Co to jest UX i jak pozwala […]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

Reklama na Instagramie. Poradnik w 5 krokach

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Kwiecień 7, 2017

Reklama na Instagramie doskonale sprawdza się w branży B2C. Wszelkie usługi i produkty, które można przedstawić w postaci ciekawych grafik, są na Instagramie mile widziane. Koszty reklamy zależą od optymalizacji kampanii, a jej skuteczność można zwiększać – przedstawiam kilka sztuczek, które pomogą to osiągnąć.   Reklamy na Instagramie można z łatwością tworzyć z wykorzystaniem tych samych […]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

Case Study – Jak promować tłumaczenia w Internecie? [AdWords, Gmail, Remarketing]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Marzec 31, 2017

Przedstawiamy case study z opisem wielokanałowej kampanii internetowej prowadzonej dla jednego z naszych klientów – Biura Tłumaczeń Akademia. Zobacz, jak korzystamy z reklamy Google, reklamy na poczcie Gmail i remarketingu na stronach internetowych i urządzeniach mobilnych. Wszystko po to, aby precyzyjnie docierać do osób potrzebujących sprawnego tłumaczenia.   Sylwetka klienta Biuro Tłumaczeń Akademia działa od […]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

Zasady skutecznej reklamy – 10 wskazówek [Infografika]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Marzec 29, 2017

Jak stworzyć skuteczną reklamę – ciekawy post, wciągające wideo, chwytliwy tekst? Poznaj zasady skutecznej reklamy przedstawione na naszej nowej infografice. Każdy punkt jest poparty doświadczeniem! 😉   Zasady skutecznej reklamy Która ze wskazówek jest dla Ciebie najważniejsza? Do powyższych zasad skutecznej reklamy można dodać jeszcze wiele innych. Należy pamiętać o dostosowaniu reklamy do sezonu i […]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

Co to jest pozycjonowanie strony www? 15 najważniejszych SEO wskazówek

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Marzec 24, 2017

Przeczytaj czym jest i jakie są rodzaje pozycjonowania. Poznaj 15 najważniejszych czynników, które podniosą pozycję Twojej strony. Każdego dnia w Google pada średnio 40 000 zapytań, więc wysoka pozycja w rankingu to podstawa sukcesu w Internecie i metoda na długofalowe przyciąganie nowych klientów! Na czym polega pozycjonowanie strony www Pozycjonowanie strony www to działania, których celem jest […]

Wpis Gościnny

Analiza rynku dla e-commerce

Wpis Gościnny , Marzec 20, 2017

Wielu przedsiębiorców zapomina, że sam pomysł na biznes zazwyczaj nie jest wystarczający, zwłaszcza dla działań e-commerce. Do wejścia na rynek z nowym produktem lub usługą potrzebujemy dokładnej analizy rynku. Jednak tutaj przed wieloma właścicielami sklepów internetowych pojawia się kolejny problem. Jak to zrobić?   Po pierwsze, należy zastanowić się, co analiza rynku ma na celu […]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

Słowa kluczowe – jak je dobierać? 13 wskazówek

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Marzec 6, 2017

Dobór właściwych słów kluczowych to podstawa dobrej optymalizacji i pozycjonowania strony. Są także niezbędnym elementem planowania wpisów blogowych czy innych działań marketingowych. Przeczytaj w jaki sposób dobierać słowa kluczowe, aby zyskać wartościowy ruch na Twojej stronie www.     Słowa kluczowe (po ang. Keywords) to wyrazy lub wyrażenia 2-5 wyrazowe (frazy), które użytkownicy wyszukiwarek wpisują […]