Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

Jak zdobyć fanów na Facebooku firmy? Case Study + Wskazówki

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Maj 21, 2018

„Jak zdobyć fanów na Facebooku?”, „Skuteczne sposoby na zdobywanie lajków?”, „Jak mieć więcej polubień?” – na te pytania odpowiadaliśmy już wiele razy, a jednak temat zdobywania fanów na Facebooku wciąż jest dynamiczny. W dzisiejszym Case Study na przykładzie włoskiej restauracji pokażemy, jak zrobić skuteczną kampanię pozyskującą fanów na Facebooku (i dorzucimy kilka bezcennych wskazówek do wdrożenia […]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

Blog w sklepie internetowym lub na stronie z usługami? 3 razy TAK!

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Maj 4, 2018

Chcesz wiedzieć, jak założyć i prowadzić blog w sklepie internetowym albo na stronie z Twoimi usługami? Zastanawiasz się, czy warto inwestować w bloga czas i środki? Koniecznie przeczytaj nasz poradnik, w którym na prostych przykładach przedstawimy argumenty które przekonają Cię do tego pomysłu i uświadomią, że blog w biznesie to wspaniały pomysł. Blog w sklepie internetowym […]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

Jak pozyskiwać klientów na treningi? Case Study [Facebook]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Luty 5, 2018

Jesteś właścicielem klubu sportowego, trenerem personalnym, instruktorem jogi albo fitness i zastanawiasz się, jak pozyskiwać klientów na treningi? Przeczytaj nasz case study z opisem kampanii reklamowej szkoły jogi i zobacz, jak niewielkim kosztem utworzyć kampanię na Facebooku i zapełnić wszystkie miejsca na treningi. Celem kampanii reklamowej, która po 2 tygodniach zapełniła wszystkie miejsca na kursie […]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

Jak zaplanować budżet reklamowy i przewidywać trendy? 12 wskazówek

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Styczeń 5, 2018

Planowanie budżetu reklamowego to wyzwanie uzależnione od wielu czynników. Pod uwagę należy brać nie tylko sezonowość, profil odbiorcy czy medium reklamowe, ale także etap, na którym jest nasz potencjalny klient. Czy zna produkt? Czy rozważa zakup? Czy kupował u Ciebie już wcześniej? W tekście omawiamy najważniejsze czynniki, które pomogą Ci planować budżet na cały rok […]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

Co to jest landing page i jakie daje możliwości

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Wrzesień 28, 2017

Landing page, inaczej „strona lądowania”, to miejsce które ma na celu zdobywanie klientów. Skuteczny landing page to strona, która jest konkretna, dopasowana do oczekiwań odbiorców i skłania do wykonania jednego, określonego działania. W tekście wyjaśniam, co to jest landing page i jakie daje możliwości. Co to jest landing page? Landing page to przewijana strona podzielona na sekcje, która nie […]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

Jak firmy korzystają z reklam Lead Ads na Facebooku [Infografika]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Wrzesień 18, 2017

Lead Ads na Facebooku to reklamy, których celem jest zdobycie kontaktu od potencjalnego klienta. Kontakty zdobywa się „wewnątrz” Facebooka, za pośrednictwem krótkiej ankiety która wyświetla się po kliknięciu w przycisk reklamy na Facebooku. Zobacz, jak inne firmy korzystają z reklam Lead Ads i pozyskują klientów za drobne kwoty! Jak wyglądają reklamy Lead Ads na Facebooku? Wystarczy, że […]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

Jak reklamować firmę na Instagramie [Pytania i Odpowiedzi]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Wrzesień 6, 2017

Instagram to rosnąca w siłę potęga dla biznesu i ciekawa propozycja niemal dla każdej branży. Wiesz o tym doskonale i chcesz reklamować firmę na Instagramie? A może zależy Ci na wypromowaniu Twoich postów na Instagramie? To wskazówki dla Ciebie! Reklama na Instagramie z poziomu Facebooka Jakiś czas temu dodaliśmy na bloga poradnik krok po kroku w którym […]

Emil Czepielinda, Menadżer Kreatywny

Google Tag Manager – Co to jest i jakie daje korzyści?

Emil Czepielinda, Menadżer Kreatywny , Sierpień 1, 2017

Google Tag Manager (GTM) to narzędzie, która bardzo ułatwia dodawanie na stronę różnych kodów marketingowych, dzięki którym możesz dokładnie śledzić zachowanie użytkowników. Co więcej, dzięki GTM możesz wdrażać dodatkowe narzędzia na stronie internetowej. W tekście wyjaśniamy, czym dokładnie Google Tag Manager jest, jak go wdrożyć i jakie daje korzyści. Co to jest Google Tag Manager? […]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

5 możliwości chatbota na Facebooku do wdrożenia w 1 dzień

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Czerwiec 27, 2017

Chatboty (chat-boty, czat-boty) to nic innego jak automatycznie zaplanowane odpowiedzi, które możemy dowolnie ustalać – aby podczas naszej nieobecności odpowiadały na pytania klientów, wysyłały powitania i dodatkowe informacje. Chatbot na Facebooku jest dostępny w kilku odsłonach – sprawdź, jakie daje możliwości! Chatbot na Facebooku może zrewolucjonizować sposób, w jaki kontaktujemy się z klientem. Mają mnóstwo spersonalizowanych opcji, które […]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

10 pomysłów na listy remarketingowe na 5 etapach sprzedaży

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Czerwiec 12, 2017

Remarketing (re-marketing, retargeting) pozwala ponownie docierać do osób, które odwiedziły witrynę internetową lub e-sklep. Remarketing jest wspaniałym pomysłem na obniżenie kosztów reklamy, gdyż pozwala przekonać do działania klienta, który wcześniej nie złożył zapytania lub nie dokonał zakupu po odwiedzeniu strony. Zobacz 10 wskazówek do tworzenia list remarketingowych które sprawią, że pomnożysz sprzedaż i zyski w Twoim biznesie. […]

Emil Czepielinda, Menadżer Kreatywny

Audyty AdWords – 5 najczęstszych błędów w kampaniach

Emil Czepielinda, Menadżer Kreatywny , Maj 25, 2017

Kampanie reklamowe AdWords są bardzo często stałym elementem kampanii marketingowej firm. Kampanie linków sponsorowanych w Google pozwalają w szybki sposób zaistnieć w wyszukiwarce i pozyskiwać klientów w momencie. Zobacz, jak sprawdzić czy Twoja kampania AdWords jest skuteczna! Chociaż reklamy w AdWords są skuteczną metodą pozyskiwania nowych klientów, wielu reklamodawców nie osiąga zadowalającego zwrotu kosztów zainwestowanych […]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

Co to jest UX i jak pozwala zwiększać zyski [Podcast]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Kwiecień 18, 2017

Co to jest UX? Jak wykorzystywać wiedzę z zakresu User Experience, aby przyciągać zadowolonych klientów i zwiększać zyski? Jakie są narzędzia UXowca, które może zastosować każdy? O tych i innych bardzo ciekawych kwestiach opowiada Dawid, dyplomowany projektant User Experience. Odsłuchaj naszą rozmowę klikając w ▶ lub przeczytaj transkrypcję.   Co to jest UX i jak pozwala […]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

Reklama na Instagramie. Poradnik w 5 krokach

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Kwiecień 7, 2017

Reklama na Instagramie doskonale sprawdza się w branży B2C. Wszelkie usługi i produkty, które można przedstawić w postaci ciekawych grafik, są na Instagramie mile widziane. Koszty reklamy zależą od optymalizacji kampanii, a jej skuteczność można zwiększać – przedstawiam kilka sztuczek, które pomogą to osiągnąć.   Reklamy na Instagramie można z łatwością tworzyć z wykorzystaniem tych samych […]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

Case Study – Jak promować tłumaczenia w Internecie? [AdWords, Gmail, Remarketing]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Marzec 31, 2017

Przedstawiamy case study z opisem wielokanałowej kampanii internetowej prowadzonej dla jednego z naszych klientów – Biura Tłumaczeń Akademia. Zobacz, jak korzystamy z reklamy Google, reklamy na poczcie Gmail i remarketingu na stronach internetowych i urządzeniach mobilnych. Wszystko po to, aby precyzyjnie docierać do osób potrzebujących sprawnego tłumaczenia.   Sylwetka klienta Biuro Tłumaczeń Akademia działa od […]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

Zasady skutecznej reklamy – 10 wskazówek [Infografika]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Marzec 29, 2017

Jak stworzyć skuteczną reklamę – ciekawy post, wciągające wideo, chwytliwy tekst? Poznaj zasady skutecznej reklamy przedstawione na naszej nowej infografice. Każdy punkt jest poparty doświadczeniem! 😉   Zasady skutecznej reklamy Która ze wskazówek jest dla Ciebie najważniejsza? Do powyższych zasad skutecznej reklamy można dodać jeszcze wiele innych. Należy pamiętać o dostosowaniu reklamy do sezonu i […]