Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

Co to jest pozycjonowanie strony www?

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Marzec 24, 2017

Przeczytaj czym jest i jakie są rodzaje pozycjonowania. Poznaj 15 najważniejszych czynników, które podniosą pozycję Twojej strony. Każdego dnia w Google pada średnio 40 000 zapytań, więc wysoka pozycja w rankingu to podstawa sukcesu w Internecie i metoda na długofalowe przyciąganie nowych klientów!   Na czym polega pozycjonowanie strony www   Pozycjonowanie strony www to działania, których […]

Wpis Gościnny

Analiza rynku dla e-commerce

Wpis Gościnny , Marzec 20, 2017

Wielu przedsiębiorców zapomina, że sam pomysł na biznes zazwyczaj nie jest wystarczający, zwłaszcza dla działań e-commerce. Do wejścia na rynek z nowym produktem lub usługą potrzebujemy dokładnej analizy rynku. Jednak tutaj przed wieloma właścicielami sklepów internetowych pojawia się kolejny problem. Jak to zrobić?   Po pierwsze, należy zastanowić się, co analiza rynku ma na celu […]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

Słowa kluczowe – jak je dobierać? 13 wskazówek

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Marzec 6, 2017

Dobór właściwych słów kluczowych to podstawa dobrej optymalizacji i pozycjonowania strony. Są także niezbędnym elementem planowania wpisów blogowych czy innych działań marketingowych. Przeczytaj w jaki sposób dobierać słowa kluczowe, aby zyskać wartościowy ruch na Twojej stronie www.     Słowa kluczowe (po ang. Keywords) to wyrazy lub wyrażenia 2-5 wyrazowe (frazy), które użytkownicy wyszukiwarek wpisują […]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

Optymalizacja strony www. Poradnik i słownik

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Marzec 3, 2017

Optymalizacja strony www to hasło, które w przestrzeni biznesowej pada coraz częściej. Wymaga się jej w zasadzie od każdej osoby posiadającej własną stronę. Aby www poprawnie funkcjonowały w „oczach” botów Google, które analizują treści i kody, należy przejść kilka kroków. Przedstawiamy poradnik, opatrzony słownikiem, który pomoże zrozumieć czym naprawdę jest optymalizacja i jak się ją przeprowadza. […]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

Case study – Jak promować się w branży edukacyjnej [ Facebook Ads ]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Luty 27, 2017

Przedstawiamy kompleksowe Case Study z naszych działań reklamowych na Facebooku, które dotyczyły Ośrodka Kształcenia Indeks. Opisujemy,  jak skutecznie prowadzić kampanie reklamowe aby dotrzeć do precyzyjnie określonej grupy docelowej i optymalnie wykorzystać budżet. Wskazówki nie tylko dla branży edukacyjnej. Rezultaty naszych działań Webmetro od ponad 6 miesięcy prowadzi działania reklamowe na Facebooku Ośrodka Kształcenia Indeks, w połączeniu […]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

Tworzenie skutecznych postów sponsorowanych na Facebooku. 8 rekomendacji

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Luty 16, 2017

Reklama na Facebooku wciąż się zmienia, dodając kolejne usprawnienia i opcje. Aby łatwiej się w nich odnaleźć, przedstawiamy listę rekomendacji, dzięki którym Twoje posty sponsorowane na Facebooku będą dopasowane do zachowań użytkowników, lepiej zoptymalizowane i kreatywne. Dowiedz się jak zwiększyć zasięg i docierać do zaangażowanych odbiorców wtedy, kiedy ich zainteresowanie wzrasta.     Analiza trendów […]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

Testy A/B – czym są i jak z nich korzystać [Facebook, AdWords, Newsletter]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Luty 3, 2017

Testy A/B to bardzo przydatne narzędzie służące wybieraniu najlepszej opcji – na stronie internetowej, w tekście reklamowym czy mailingu. Testy te na dobre zadomowiły się w narzędziach marketingowych, gdzie ich wykonanie jest często bardzo proste. Przekonaj się, jak łatwo porównywać skuteczność postów sponsorowanych na Facebooku, tekstów reklam Google AdWords czy newsletterów, wykonując uproszczone testy A/B […]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

Jak zdobyć więcej followersów na Instagramie. 35 sprawdzonych wskazówek – cz. 2

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Styczeń 24, 2017

Przedstawiamy dalszy ciąg wskazówek, które sprawią, że już nie będziesz zastanawiać się nad tym jak zdobyć więcej followersów na Instagramie. Wdrażaj je krok po kroku, razem ze wskazówkami z części 1, a szybko osiągniesz sukces!   W części 1 poradnika opisałam jak skutecznie przygotować wysokiej jakości profil na Instagramie i jak planować aktywność, aby zdobyć więcej […]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

Jak zdobyć więcej followersów na Instagramie. 35 sprawdzonych wskazówek – cz. 1

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Styczeń 16, 2017

Dla wielu firm i osobistości Instagram okazał się złotym medium, które przy odrobinie zaangażowania generuje wartościowy ruch, zainteresowanie i świadomość marki. Przedstawiamy największy w tym zakresie, dwuczęściowy poradnik internetowy, który w 35 krokach pokaże jak zdobyć więcej followersów na Instagramie i stworzyć niepowtarzalny profil Instagram to medium społecznościowe stworzone z potrzeby do pokazywania siebie i […]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

Jak pozycjonować się w Google na mobile. Poradnik mobile-first

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Styczeń 10, 2017

Dotychczas roboty Google testowały wyniki wyszukiwania za pośrednictwem narzędzi dostosowanych do wersji deskopowej (tradycyjnej), która często znacznie różni się od tej mobilnej. Wprowadzenie Mobile-first index zmienia tę sytuację, zwłaszcza że jest coraz więcej użytkowników mobilnych. Oto, co musisz wiedzieć o tym jak podnieść pozycję w wyszukiwarce i jak pozycjonować się w  Google na mobile  źródło: […]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

Reklama na Facebooku. Mało znane wskazówki, które… musisz znać

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Grudzień 12, 2016

Przygotowaliśmy dla Ciebie zestaw wskazówek do prowadzenia reklamy na Facebooku, które wykraczają poza standardowe poradniki. Ostrzegamy – nie znajdziesz tutaj znanej Ci już prawdopodobnie „instrukcji krok po kroku”. Za tym tekstem kryją się porady, które wynikają wyłącznie z praktyki – nie tylko dla początkujących. Ruszajmy!     1. Czas konta reklamowego na Facebooku Pod określeniem „czasu” […]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

Zwiększ sprzedaż w sezonie świątecznym 2016 – zobacz, co musisz wiedzieć

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Listopad 18, 2016

Wiesz, że pierwsza połowa grudnia (1-15 grudnia) to okres, w którym Polacy najintensywniej kupują prezenty? W 2015 wydali na nie średnio 1282 zł – a w tym roku spodziewany jest kolejny wzrost. Dowiedz się, ile prezentów kupi przeciętny Kowalski i jak wielką szansę na świąteczny sukces ma w tym roku branża e-commerce.   W nabierającym […]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

5 gorących nowości Facebooka, które przyniosą korzyści firmom

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Październik 20, 2016

Facebook nie pozwala na chwilę wytchnienia, co daje wiele korzyści markom korzystającym z tego medium. Poznaj jesienne nowości, które usprawnią Twój biznes, i nowinki ze świata Facebooka, takie jak Workplace, Marketplace czy dynamiczne reklamy dopasowane do lokalizacji.   1. Workplace – narzędzie do usprawniania komunikacji w firmie Facebook Workplace to nowe miejsce, w którym możesz […]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

Marketing Automation. Wprowadzenie na podstawie GetResponse

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Październik 6, 2016

Dbanie, by różne elementy marketingu ze sobą współgrały, zawsze zabiera sporo czasu. Sama obsługa e-mail marketingu może pochłaniać wiele cennych godzin. Jeśli chcesz dodać do tego personalizację treści, tworzenie stron lądowania, grafik, wykresów, analiz zachowania użytkowników – może zabraknąć Ci czasu na jakiekolwiek inne działania. Odpowiedzią na taką sytuację jest kreatywna automatyzacja marketingu.     […]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

Media społecznościowe dla biznesu. Wybieramy, by zarobić!

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Październik 3, 2016

Moc oddziaływania mediów społecznościowych jest niekwestionowana. Od ponad dekady są nieodłącznym elementem życia użytkowników internetu – w tym potencjalnych klientów. Na samym Facebooku spędzamy przeciętnie aż 20% czasu poświęconego na aktywności online. Czy to oznacza, że Facebook jest bezkonkurencyjnym medium dla Twojej marki? Wszystko zależy od profilu Twojej działalności. Które medium społecznościowe jest najlepsze dla […]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

Google Zakupy na YouTube. Nowa Zakładka Google Shopping już działa – Część 2

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Wrzesień 22, 2016

Głośno zapowiadana jeszcze kilka miesięcy temu rewolucja reklamowa na YouTube jest już dostępna. Dzięki temu kolejny ogromny serwis internetowy stanie się jeszcze bardziej kreatywnym i skutecznym narzędziem reklamy. Dlaczego to takie ważne? Ponieważ nowe YouTube PLA Ads umożliwiają zamieszczanie na ekranie filmu reklam… bezpośrednio powiązanych z treścią Twojego wideo. To takie proste! Co przyniosą zmiany […]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

Nowa zakładka Google Zakupy już działa! Część 1 – podpowiadamy, jak dodawać produkty

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Wrzesień 20, 2016

Google Shopping to nowa w polskiej wyszukiwarce zakładka, która jeszcze bardziej ułatwia dotarcie do klientów. W ciągu ostatniego tygodnia Polska dołączyła do grupy nielicznych krajów, gdzie rozwiązanie jest już aktywne. Dzięki nowej funkcji, w Google wyświetla się dodatkowa zakładka, w której można jeszcze skuteczniej się reklamować   Google Zakupy – na czym to polega w […]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

Jak skutecznie zwiększyć sprzedaż, czyli 5 sposobów na zwiększenie konwersji z formularza kontaktowego

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Wrzesień 9, 2016

Współczynnik konwersji (conversation rate) to nieco skomplikowane określenie, którego zrozumienie jest warte uwagi. Im  lepsza konwersja, tym więcej klientów – a co za tym idzie, rosnąca sprzedaż. Dzięki optymalizacji współczynnika konwersji koszty reklam znacznie spadają, przy jednoczesnym wzroście liczby klientów. Przeczytaj 5 sprawdzonych wskazówek i ciesz się lepszymi wynikami!   Każdy e-biznes opiera się na […]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

Marketing szeptany, czyli świetny sposób na zdobywanie klientów w Internecie. Praktyczne wskazówki

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Wrzesień 6, 2016

Marketing szeptany to narzędzie, które pozwala docierać do potencjalnych klientów z pozytywnym przekazem. Dyskusje na forach, blogach i w mediach społecznościowych są w oczach Internautów silnym czynnikiem, który wpływa na decyzje. Dzięki naturalnej komunikacji zbudujesz pożądany wizerunek i zaufanie do marki, co przyciągnie nowych klientów – badanie „Trust in advertising” przeprowadzone przez Nielsen udowodniło, że […]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

Pokemon Go w biznesie! Statystyki i porady, które dają do myślenia

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Lipiec 26, 2016

Pokemon Go to gra, która swój sukces zawdzięcza przede wszystkim znanej na całej świecie marce. Aplikacja jest oparta na silnym zaangażowaniu i emocjach – czyli cechach, które są pożądane również w działaniach marketingowych. Dowiedz się, jak potencjał Pokemon Go może przełożyć się na zyski dla Twojego biznesu   Pokemon Go ma na celu zbieranie stworków dzięki […]

Miriam Witych, Dawid Witych, piszcie śmiało na kontakt@webmetro.pl

Jak zwiększyć konwersję dzięki psychologii kolorów – praktyczny poradnik

Miriam Witych, Dawid Witych, piszcie śmiało na kontakt@webmetro.pl , Czerwiec 9, 2016

Projektujesz reklamy w Internecie, tworzysz bannery do mediów społecznościowych albo szukasz sposobu, by podnieść konwersję na stronie? Jesteś w dobrym miejscu! Zamiast przekopywać sieć w poszukiwaniu inspiracji, poświęć kilka minut na zapoznanie się z naszym artykułem – poznaj fakty i mity na temat psychologii kolorów i dowiedz się, jakie barwy i zestawienia podnoszą efektywność. Kolory silnie […]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

Google Zakupy – warta uwagi promocja dla Twojego e-commerce

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Kwiecień 18, 2016

Potencjalni konsumenci codziennie korzystają z wyszukiwarki, aby lepiej zorientować się w produktach. Używają Google jako podstawowego narzędzia do sprawdzania i porównania cen, opinii, wyglądu czy sposobu i kosztów dostawy. Jako sprzedawca szukający najefektywniejszego sposobu na sprzedaż, masz szanse wykorzystać potencjał Google na swoją korzyść – wprowadzając usługę Google Zakupy. Dowiedz się więcej o tym, jak […]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

Jak wybrać Idealną dla Ciebie platformę e-commerce. 11 decydujących czynników

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Marzec 30, 2016

Jeżeli rozważasz przeniesienie sprzedaży on-line do własnego sklepu internetowego, jedną z najważniejszych decyzji będzie ta dotycząca wyboru platformy e-commerce. Ze względu na to, że spektrum możliwości jest bardzo szerokie, na początku warto ustalić priorytety. W tekście prezentujemy najważniejsze czynniki, które ułatwią podjęcie decyzji – owocującej oszczędnością czasu i pieniędzy. W polskich e-sklepach kupuje ponad 50% […]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

Porównanie 4 systemów mailingowych – wybieramy najlepszy

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Marzec 8, 2016

E-mail marketing jest skutecznym kanałem pozyskiwania i utrzymywania klientów, a jego potencjał wykorzystują firmy o różnych skalach i profilach działania. Na rynku dostępne są rozmaite narzędzia do e-mailingu, więc dobranie efektywnego systemu jest ważną decyzją. Odpowiednie narzędzia ułatwią wygodne tworzenie newsletterów, a dzięki zautomatyzowanym regułom oszczędzą czas, zapewniając skuteczność Twoich wiadomości   Szukasz odpowiedniego systemu do […]

Dawid Witych-Partner Zarządzający

Najlepsze podcasty biznesowe 2015

Dawid Witych-Partner Zarządzający "Piszcie śmiało na dawid@webmetro.pl" , Styczeń 27, 2016

 

Emil Czepielinda, Menadżer Kreatywny

Reklamy wideo na YouTube – która najlepsza dla Ciebie?

Emil Czepielinda, Menadżer Kreatywny , Styczeń 21, 2016

Nieważne czy potrzebujesz więcej zapytań, sprzedaży, subskrypcji na YouTube czy chcesz zwiększyć świadomość Twojej marki wśród konsumentów –  reklama na serwisie YouTube pomoże  Ci zrealizować wszystkie te cele. YouTube, który jest drugą co wielkości wyszukiwarką na świecie, umożliwia różne formy reklamowania. Omówimy dokładanie każdą z nich. Zaczynajmy..

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

Narzędzia w chmurze – Top 5 dla małej i średniej firmy

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Grudzień 28, 2015

W dobie komunikacji 3.0 mamy do wyboru dziesiątki przydatnych i niedrogich narzędzi do łatwiejszego zarządzania informacją w firmie. Wybranie dobrych wdrożeń, które usprawniają efektywne przetwarzanie informacji biznesowych, pozwala skrócić czas działania nawet o kilkadziesiąt procent. Aplikacje nie wymagają specjalistycznej wiedzy i mają doskonały zasięg – opierają się na chmurze. Zgodnie z zapowiedzią przedstawiamy 5 niezbędnych według nas […]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

5 powodów, dla których warto wybrać Gmail dla firm

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Grudzień 7, 2015

Gmail wyszedł naprzeciw użytkownikom biznesowym, oferując im swoje najlepsze cechy znane wcześniej odbiorcom indywidualnym. Dzięki Google Apps każda organizacja może stworzyć unikalny adres mailowy z nazwą domeny w adresie (zamiast „gmail.com”), jednocześnie działając na serwerach Gmaila i w pełni korzystając z możliwości Apps for Work, które wielokrotnie ponoszą efektywność pracy. Gmail dla firm jest rozwiązaniem […]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

Skuteczna reklama na Facebooku od podstaw

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Grudzień 2, 2015

Wielu marketerów i właścicieli przedsiębiorstw twierdzi, że reklama w social media nie przynosi konwersji (efektów). W poniższym tekście pokażemy, że reklama na Facebooku jest dobrym rozwiązaniem niemal dla każdej branży kierującej działania do klientów indywidualnych – gdyż w żadnym innym miejscu nie ma tak precyzyjnych możliwości określania grupy docelowej, której poznanie jest kluczem do skutecznej reklamy   Skuteczna […]

Emil Czepielinda, Menadżer Kreatywny

Relacja z Kongresu SALESmanago – WEBMETRO.

Emil Czepielinda, Menadżer Kreatywny , Listopad 30, 2015

CERTYFIKOWANI PARTNERZY SALES MANAGO: W minionym tygodniu, dzięki kompleksowemu szkoleniu w gronie ekspertów automatycznego marketingu zdobyliśmy Certyfikat SALESmanago Marketing Automation. Jako partnerzy mamy możliwość przeprowadzania indywidualnych wdrożeń. Dodatkowo nasza firma oferuje dużo usług wspierających działania automatycznego marketingu.

Dawid Witych-Partner Zarządzający

25 sposobów, które zwiększą konwersje Twojego e-sklepu

Dawid Witych-Partner Zarządzający "Piszcie śmiało na dawid@webmetro.pl" , Listopad 23, 2015

Reklama sklepu internetowego może skutecznie przyciągać klientów, jednak żeby ich pozyskać, trzeba wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom.  Aby być widocznym, trzeba skutecznie wypromować swój sklep internetowy i planować jak powiększyć przychody. Pokazujemy konkretne wskazówki i pomocne narzędzia w stworzeniu oferty, której nikt się nie oprze. Efekty gwarantowane!

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

Marketing dla startupów – praktyczne porady

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Listopad 16, 2015

Startup powinien mieć stabilny, ciągły i skalowalny (mierzalny) wzrost. Rozwój Twojego biznesu jest zależny od dobrej strategii dotarcia do ludzi, którzy potrzebują Twojego rozwiązania, czyli od osiągnięcia jak największej ilości właściwych odbiorców (generowania nowych leadów). Nie ma recepty idealnej na dopasowanie kanałów promocji dla każdego biznesu, ale nawet jeżeli Twój startup jest ryzykowny, istnieje wiele narzędzi, […]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

Skuteczna reklama AdWords. 5 praktycznych porad – wybieramy agencję SEM

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Listopad 8, 2015

Nawiązanie współpracy z agencją SEM (firmą specjalizującą się w obsłudze AdWords) może zwiększyć zyski i konwersję do kilkuset procent. Każdy manager doskonale wie, że nie warto zajmować się obsługą AdWords samodzielnie – aby maksymalizować zyski biznesu w Internecie potrzebne są wiedza i czas, na które nie każdy może sobie pozwolić. Jednak samo podjęcie decyzji o […]

Dawid Witych-Partner Zarządzający

5 powodów dlaczego warto wdrożyć płatności Bitcoin w firmie już dziś

Dawid Witych-Partner Zarządzający "Piszcie śmiało na dawid@webmetro.pl" , Wrzesień 8, 2015

Bitcoine to internetowa waluta nie podlegająca nadzorowi finansowemu. Gwarantuje całkowitą anonimowość zakupów oraz możliwość zmiany na standardowy przelew. Główne powody dlaczego powinieneś szybko wdrożyć płatności Bitcoine w firmie to: 1. Dostępność w każdym miejscu na ziemi – wystarczy Internet oraz telefon/komputer. 2. Brak prowizji, dodatkowych opłat pośredników, limitów i innych ograniczeń. 3. Szybkość – transakcje między kontami dokonywane […]

Dawid Witych-Partner Zarządzający

Co to jest Marketing Automation

Dawid Witych-Partner Zarządzający "Piszcie śmiało na dawid@webmetro.pl" , Sierpień 14, 2015

Marketing automation to zespół działań mających na celu wykorzystanie maksymalnego potencjału marketingu internetowego z zastosowaniem specjalistycznego oprogramowania. Aktywność w zakresie marketingu internetowego przedsiębiorstwa można podzielić na trzy etapy ze względu na doświadczenie. Pierwszym etapem obecności nowoczesnej firmy w Internecie jest stworzenie strony internetowej. Gdy witryna jest już aktywna w sieci, nadchodzi czas na kolejny duży krok – dostarczenie […]