Co to jest audyt SEO?

Audyt SEO jest to dokument lub raport, w którym przedstawiamy Ci elementy warte usprawnienia na Twojej stronie – dzięki którym strona będzie zajmowała lepszą pozycję w wynikach wyszukiwania. Sprawdzamy czy takie elementy jak metatagi, znaczniki przy zdjęciach, wymiary grafik, nagłówki czy treści linków są przystosowane do wyszukiwarki.

audyt SEO

Do audytu dodajemy również rekomendacje dotyczące kodu strony, a także szereg wskazówek dotyczących tego, jak działać, aby strona pojawiała się wyżej w wynikach wyszukiwania Google (np. wytyczne dla Twoich copywriterów).

Zobacz, jak wygląda audyt SEO:

Na początek potrzebujemy wyłącznie adresu Twojej strony internetowej. To pozwoli nam przygotować dla Ciebie wskazówki SEO. Webmetro posiada status Google Partners – jesteśmy certyfikowanym partnerem Google. Współpraca z nami potwierdzona jest raportem.

Etap I. Audyt SEO Twojej strony

mierzalne efekty

Zebranie szeregu rekomendacji dla Twojej strony internetowej, dzięki którym będzie ona przyjaźniejsza dla odbiorców i wyszukiwarki, m.in.:

✔ Analiza rozmiaru i atrybutów grafik oraz ocena jakości i unikatowości tekstów,

✔ Analiza strony w wynikach wyszukiwania,

✔ Sprawdzenie poprawności atrybutów alt, nagłówków, linków, metaopisów i metatagów,

✔ Weryfikacja pod kątem funkcjonowania na urządzeniach mobilnych.

Etap II. Wskazówki optymalizacyjne

skuteczny remarketing Webmetro
Po przeprowadzeniu audytu Twojej strony, przesyłamy Ci raport ze wskazówkami do wprowadzenia. Przykładowy raport obejmuje:

✔ Utworzenie wytycznych dla opisywania obrazów oraz przesłanie poprawnego schematu,

✔ Wskazanie przydatnych dla Twojej strony wtyczek, które poprawią jakość strony,

✔ Weryfikacja mapy strony i plików robots.txt (dla botów Google),

✔ Dokładne wytyczne dotyczące schematu tworzenia treści, nowych zakładek, bloga itd.,

✔ Przekierowywanie nieaktywnych zakładek, wskazanie błędów i listy działań dla Webmasterów.

Krok 3. Raport z podsumowaniem efektów

UX

Po audycie SEO i otrzymaniu szeregu wskazówek możesz zlecić nam optymalizację Twojej strony. W efekcie otrzymasz raport statystyczny i podsumowanie wszystkich działań.

✔ Raport statystyczny utworzony z wykorzystaniem Google Analytics,

✔ Zrzuty ekranu dokumentujące wszystkie wprowadzone na stronie zmiany,

✔ Zestaw wytycznych do dalszego stosowania na stronie, na przykład tak jak poniżej:

audyt seo

Fragment raportu z optymalizacji przygotowanego dla naszego klienta. Optymalizacja była poprzedzona audytem SEO.

Wpisz poniżej adres Twojej strony, a my damy Ci 5 konkretnych wskazówek, które błyskawicznie poprawią Twoje SEO!

audyt seo

Uzupełnij formularz i zamów audyt SEO: