E-mail marketing – zyskaj nowych Klientów dzięki najlepszym sposobom na trwałą relację!

Jednym z najskuteczniejszych sposobów na generowanie zysków i przedstawianie ofert dopasowanych do oczekiwań Klienta jest e-mail marketing.

Nasze kampanie e-mail marketing są prowadzone w oparciu o sprawdzoną wiedzę, z wykorzystaniem nowych trendów – takich jak Marketing Automation. Efekt to zaangażowana relacja i mniej porzuconych koszyków.

 

email marketing

KREATYWNE DZIAŁANIA

 

Zapewnimy Ci treść, która zaangażuje odbiorców – dedykowane landing pages, e-booki opowiadające o Twojej działalności, reklamy wideo, kampanie tematyczne. Otrzymasz kreatywne treści z wykorzystaniem zasad user experience, które skutkują lepszą konwersją i zaangażowaniem odbiorcy.

segmentacja-bazy

SEGMENTACJA BAZY ADRESOWEJ

 

Segmentacja bazy adresowej pozwala na szczegółowy podział odbiorców, co podnosi statystyki otwarć i skutkuje zaangażowaniem w prezentowaną ofertę. Kierowanie działań do konkretnych odbiorów, segmentowanych pod wieloma aspektami, przynosi lepsze rezultaty.

marketing-automation

MARKETING AUTOMATION

 

Zintegrujemy kampanię z Marketing Automation i stworzymy stworzymy dla Ciebie wyjątkowe treści, które będą dopasowane do preferencji i oczekiwań odbiorców.
Personalizowane wiadomości osiągają lepsze współczynniki otwarć i klikalności – OR i CTR wzrastają nawet o 18%.

harmo

HARMONOGRAM DZIAŁAŃ

 

E-mail marketing opiera się na scenariuszu, który kieruje Klienta na odpowiednią ścieżkę zakupową.

Harmonogram działań pozwala na zaplanowanie tematów i treści z wyprzedzeniem, daje kontrolę nad kampanią i usprawnia scenariusz działania.

analiza

ANALIZA ZACHOWAŃ ODBIORCÓW

 

Stała analiza statystyk, testy A/B/X – wszystko po to, by dokładnie obserwować zachowania odbiorców. Pozwala to na dokładne dopasowanie treści, aby unikać spadku współczynnika otwieralności czy porzuconych koszyków.

mobi

DOPASOWANIE DO MOBILE

 

Prawie 50% maili jest otwierane na urządzeniach mobilnych. Dostosowanie zawartości do różnych urządzeń jest konieczne, by e-mail był przyjazny dla odbiorcy. Stworzenie contentu dla każdego rodzaju sprzętu skutkuje lepszymi wynikami i jest koniecznym warunkiem sukcesu.

Maksymalizuj efekty już od dziś – przekonaj się, jak wiele możesz zyskać dzięki indywidualnemu podejściu i dostosowaniu kampanii e-mailingowej do potrzeb Twojej firmy.