Ateraz. Promocja marki i zwiększenie konwersji

 

Case study poświęcone wdrożeniu Optymalizacji Konwersji w Google oraz kampanii AdWords. Efektem działań jest znacznie zwiększenie sprzedaży w Internecie.

study
videomarketing

Kto do nas się zgłosił?

 

Ateraz to sklep internetowy ze zdrową żywnością oraz ekologicznymi kosmetykami. Misją firmy jest promocja świadomości oraz rozwoju osobistego

 

  • strona internetowa: http://sklepateraz.pl/
  • obszar działania: cała Polska
  • problem: Potrzeba zwiększenia sprzedaży w sklepie internetowym i awansu strony www w wynikach wyszukiwania Google.

 

 

 

marketing

Zadania

 

  • Zwiększenie świadomości marki
  • Zwiększenie ruchu na stronie
  • Osiągnięcie wyższego zwrotu z inwestycji w marketing internetowy

 

 

adwords_

Podejście

 

  • Audyt strony internetowej
  • Działania pozycjonujące kluczowe słowa kluczowe
  • Kampania AdWords oparta o optymalizację kliknięć i konwersji.

 

analityka

Rezultaty

 

  • Znaczne zwiększenie sprzedaży w Internecie
  • Więcej wejść na strone internetową kończyło się sprzedażą (większa konwersja)
  • Awans kluczowych pozycji do czołówki Google

 

5Usługi świadczone przez WebMetro spełniają w pełni oczekiwania stawiane przez firmę Ateraz.
Współrapca odbywa się na najwyższym poziomie. Polecam doświadczyć wzrostu sprzedaży i oglądalności.

 

Mariusz Henryk Chojnacki www.ateraz.pl