Ośrodek Kształcenia Indeks. Pozyskiwanie nowych uczniów

 

Case study poświęcone reklamie na Facebooku, która w połączeniu z działaniami Google AdWords  zaowocowała zwiększeniem ruchu na stronie i wzrostem zapisów na kursy. Działania z wykorzystaniem opcji lokalizacji.


Kto do nas się zgłosił?

 

Ośrodek Kształcenia Indeks od 20 lat przygotowuje uczniów do najważniejszych egzaminów zewnętrznych w formie kursów i korepetycji. Jest to największa szkoła organizująca tego typu kursy w północnej Polsce.

strona internetowa: http://www.indeks.edu.pl/

obszar działania: Indeks kształci w trzech filiach – w Bydgoszczy, Olsztynie i Trójmieście.

problem: potrzeba dotarcia do nowych odbiorców w czasie największego zapotrzebowania na kursy, zwiększanie świadomości marki i chęć optymalizacji budżetu reklamowego.

marketing

Zadania

 

  • Pozyskanie nowych uczniów
  • Docieranie do różnych grup odbiorców – rodziców, maturzystów, gimnazjalistów z różnym przekazem
  • Zwiększenie obecności marki w sieci (wyszukiwarka, media społecznościowe)
adwords_

Podejście

 

  • Utworzenie ponad 19 zróżnicowanych grup docelowych
  • Kreacja filmów reklamowych na Facebooku
  • Kierowanie reklam na 3 oddzielne lokalizacje
analityka

Rezultaty

 

  • Około dwukrotnie obniżenie koszt za kliknięcie bez zwiększania budżetu na reklamę,
  • Zwielokrotnienie  społecznościowego zasięg reklam,
  • Ustawienie precyzyjnych zestawów reklam kierowanych do odbiorców w danym miejscu (inne reklamy dla Olsztyna, Bydgoszczy i Trójmiasta),
  • Utworzenie filmów promocyjnych  z wykorzystaniem darmowych narzędzi – bez dodatkowego budżetu.

Aby zobaczyć więcej odwiedź:
http://webmetro.pl/case-study/reklama-na-facebooku-w-branzy-edukacyjnej/

5

“Webmetro daje mi poczucie spokoju i bezpieczeństwa, że promocja w internecie odbywa się zgodnie z najnowszymi zasadami, a budżet jest wykorzystywany optymalnie, pozwalając tym samym na pełną kontrolę wydatków. Ekipa Webmetro jest zawsze przygotowana i zaangażowana w realizację powierzonych zadań, a często sama występuje z interesującą inicjatywą. Polecam.”
– Wiktor Kuźmicki, Dyrektor generalny, Ośrodek Kształcenia Indeks