Time Studio. Nowy kanał dotarcia do klientów.

 

Case study poświęcone uruchomieniu kanału wideo, który w skuteczny sposób zwiększył obecność marki w Internecie i mediach społecznościowych, co zaowocowało zwiększeniem ruchu na stronie i znacznym wzrostem zapytań.

time_logo
videomarketing

Kto do nas się zgłosił?

Time Studio to software house, który specjalizuje się w tworzeniu stron internetowych i aplikacji mobilnych.

 

strona internetowa: http://timestudio.pl/

obszar działania: cała Polska

problem: Potrzeba zbudowania nowego kanału promocji i zwiększenia ropoznawalności marki.

 

marketing

Zadania

 

  • Pozyskanie nowych klientów
  • Wyjaśnienie potencjalnym klientom procesu działania
  • Zwiększenie obecności marki w sieci

 

 

adwords_

Podejście

 

  • Stworzenie dedykowanych filmów wideo
  • Kampania reklamowa na YouTube
  • Pozycjonowanie przy pomocy wideo

 

analityka

Rezultaty

 

  • Filmy pojawiły się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania na pożadane frazy.
  • Nowy kanał  promocji wygenerował w któtkim czasie kilkanasie zapytań.
  • W porownianiu z tradycyjna kampania , firma miala mozliwosc stategicznie dotrzec do wiekszej liczby klinetnow .
  • Uzyskano prawie 1000 obejrzeń filmów wideo
  • Pozyskani klienci lepiej rozumieli usługę, co znacznie zwiększyło skuteczność konwersji leadów na klientów.
  • Uzykano kilkadziesiąt subskrybcji, które są idealną bazą do dalszego rozwoju serwisu.

Aby zobaczyć więcej odwiedź:
www.nazwafirmy/onas

 

5

“Webmetro to firma z profesjonalnym podejściem do klienta. Pełna komunikacja przy tworzeniu materiałów wizualnych oraz efektywna kampania promocyjna. Zyskaliśmy nowych klientów małym kosztem.”
– Paweł Krzemiński, właściciel TimeStudio