Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu

Jak firmy korzystają z reklam Lead Ads na Facebooku [Infografika]

Miriam Witych-Gusowska, Specjalista ds. Marketingu , Wrzesień 18, 2017

Lead Ads na Facebooku to reklamy, których celem jest zdobycie kontaktu od potencjalnego klienta. Kontakty zdobywa się „wewnątrz” Facebooka, za pośrednictwem krótkiej ankiety która wyświetla się po kliknięciu w przycisk reklamy na Facebooku. Zobacz, jak inne firmy korzystają z reklam Lead Ads i pozyskują klientów za drobne kwoty!

Jak wyglądają reklamy Lead Ads na Facebooku?

lead ads na facebooku

Wystarczy, że odbiorca zobaczy Twoją reklamę i kliknie w przycisk – jego dane już tam będą! Następny krok to odesłanie formularza do Ciebie. Jako pośredni etap można dodać jeszcze ekran powitalny, podsumowujący zalety Twoich usług/produktów i zapewniający, że dane odbiorcy będą u Ciebie bezpieczne.

Lead ads na Facebooku to wygodne i tanie narzędzie – nie wymaga dodatkowych stron z formularzami. Ogromną zaletą lead ads jest to, że większość danych odbiorcy uzupełnia się automatycznie. O sile lead ads na Facebooku przekonało się już wiele firm na świecie. Z tej okazji przygotowaliśmy dla Was infografikę pokazującą, jak i gdzie i dlaczego firmy korzystają z lead ads.

Lead Ads na Facebooku – Infografika

lead ads na facebooku

Podoba Ci się? Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o lead ads na Facebooku, napisz do nas koniecznie: kontakt@webmetro.pl. Chętnie odpowiemy na Twoje pytania i sprawdzimy, jak Twoja firma może pozyskiwać kontakty do klientów taniej i skuteczniej.

Więcej informacji o reklamie na Facebooku znajdziesz tutaj.

Chcesz być z nowościami na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera: