"

Usługa (SEO) i (UX) = SXO

Uzyskaj znacznie większy zwrot z wydatków na reklamę, dzięki zaprojektowanej pod Twój biznes ścieżce zakupowej klienta.

Skorzystaj z potencjału lejków sprzedażowych i marketingowych.

Ścieżki zakupowe, które powstają dzięki wdrożeniu UXO, to źródła, z których przechodzą potencjalni klienci.

Skutecznie zaprojektowany lejek, przynosi dużo większy zwrot z działań marketingowych, niż w przypadku kampanii bez lejków sprzedażowych. Potwierdziły to setki naszych wdrożeń.

Ścieżka zakupowa uwzględnia połączenia pomiędzy konkretnymi stronami internetowymi, reklamami i czynnościami, które podejmuje lead (potencjalny klient), zanim dokona zakupu produktu lub usługi. Przewiduje również kolejne krotki, które pozwalają budować retencję – czyli doprowadzić do momentu, kiedy możesz sprzedawać dodatkowe produkty czy usługi, zwiększając ogólną wartość koszyka zakupowego Twoich klientów.

Specjalizujemy się w projektowaniu takich ścieżek zakupowych, wdrażając je u naszych klientów. Z przyjemnością ułożymy właściwą ścieżkę również dla Twojego biznesu.

 

Wśród schematów, które przynoszą bardzo skuteczne wyniki, są między innymi:
  • lejek strony głównej, które generują zapytania od klientów
  • lejek dla marki osobistej, który pozwala skuteczniej budować relacje oraz status eksperta
  • lejek sprzedaży aktywatora (mini produktu: np. książki, kursu, szkolenia, e-booka)
  • lejek pozyskiwania klientów przy pomocy lead magnetu (np. w postaci bezpłatnego materiału do pobrania w celu pozyskania kontaktów lub budowy bazy)
  • lejek kontynuacji kontaktu (followup) – dla produktów i usług premium, które wymagają kilkunastu lub kilkudziesięciu kontaktów z klientem przed finalizacją zakupu
  • lejek wprowadzenia produktu na rynek – dla nowych produktów i usług; sprawdzi się również w przypadku wejścia na nowe rynki
  • lejek sprzedaży wydarzeń (konferencji, seminariów, warsztatów, gal) – w celu uzyskiwania zysków z biletów lub dla organizacji, które w ten sposób pozyskują klientów
  • lejek dopasowany do działań na YouTube’ie, w kampanii reklamowej wideo – który pozwala zwiększyć zyski
  • lejek dopasowany do działań na Instagramie – dzięki niemu zwiększysz konwersję z fanów na zadowolonych klientów
  • lejek budowania bloga – wykorzystaj go, aby budować bazę potencjalnych klientów
  • Prestiżowe wyróżnienia od globalnych ekspertów

Jesteśmy świadomi tego, że zebranie materiałów, podział zadań i przygotowanie strategii bywa trudne – dlatego pomożemy Twojej firmie pracować na sprawdzonych schematach, dopasowanych do Twoich odbiorców – dzięki czemu unikniesz błędów, a Twój czas przeznaczysz na najbardziej zyskowne działania!

Sprawdź, jak możemy Ci pomóc.

Case study sklep ecommerce ze zdrową żywnością