Audyt kampanii marketingowych
Jeżeli Twoja firma korzysta już z kampanii internetowych i chcesz mieć pewność, że Twój marketing działa w 100% tak, jak powinien – zamów audyt kampanii reklamowych!
Audyt polega na przeprowadzeniu dokładnej analizy prowadzonych typów kampanii i działań marketingowych. Wyniki zostaną przedstawione w postaci prezentacji – w której wskażemy Ci możliwe scenariusze rozwoju Twojego biznesu i zwiększenia efektywności działań sprzedażowych.
W ramach audytu sprawdzamy między innymi:
- sensowność i rentowność działań podejmowanych podczas realizacji najważniejszych celów biznesowych
- najmocniejsze strony Twojej firmy i porównanie z konkurencją
- grupę docelową, do której powinny docierać kampanie
- dopasowanie budżetu reklamowego do średniej wartości koszyka zakupowego (czyli do tego, ile średnio klient wydaje na produkty lub usługi)
- skuteczność działań prowadzonych w kanałach on-line takich jak: Facebook, Instagram, Google Ads, YouTube, Linkedin
- kampanie e-mail marketingowe (newslettery)
- wygodę użytkowania i nawigacji Twojej strony / stron internetowych (audyt UX) oraz ich funkcjonalności
- dopasowanie aktualnych działań do lokalizacji i cech Twoich potencjalnych klientów
- konfigurację reklam remarketingowych (śledzących)
- strategię działań reklamowych.
W celu lepszego zrozumienia Twoich potrzeb oraz obecnej sytuacji marketingowej Twojej firmy otrzymasz od nas ankietę. Aby możliwe było przeprowadzenie audytu marketingowego prześlemy Ci także instrukcję dodania naszych specjalistów do kont reklamowych, m. in. konta Google Ads (na poziomie przeglądu danych).
Następnie przygotowujemy rekomendacje i omawiamy je podczas konsultacji. W efekcie Twój biznes zyskuje dopasowany schemat działań marketingowych i wskaźniki i pomiaru efektów – co przełoży się na realizację Twoich celów biznesowych!