"

Case Study

Wolves Summit

Wolves Summit –

Jak wypromować konferencję biznesową w wersji online i stacjonarnej do 90 krajów

webmetro x wolves summit

Sylwetka klienta

Wolves Summit to międzynarodowa konferencja, skupiona na wartościowym networkingu oraz całoroczna platforma przepływu transakcji, która łączy startupy, firmy technologiczne, inwestorów oraz korporacje, które chcą wspierać globalne innowacje i skalować biznes.

 

Organizacja największych konferencji tech & innovation. 

Misją Wolves Summit jest pozyskanie idealnych start-upów, z którymi inwestorzy mogą podejmować współpracę w postaci pilotowania, inwestowania lub nabywania, tak aby tworzyć nowe linie produktów, optymalizować koszty i generować dodatkowe strumienie przychodów.

Swoje usługi kierują przede wszystkim do: 

  • inwestorów
  • aniołów biznesu
  • startupów 
  • scale-up person

Osiągnięcia klienta:

Przez ponad pięć lat Wolves Summit intensywnie rozwijało swoje know-how, organizując jedną z najbardziej aktywnych konferencji technologicznych w Europie, mimo trudności wynikających z pandemii. Teraz korzysta ze zgromadzonej wiedzy tak, aby wspomagać inne organizacje w cyfryzacji ich doświadczeń związanych z wydarzeniami.  Na swoim koncie posiadają tysiące sprzedanych biletów, a także wysoką liczbę pozyskanych leadów (zapisów) na wydarzenia. 

Tworzą eventy takie jak:

 

Wyzwanie

Od trwającej 5 lat współpracy nad kampaniami naszym celem jest dotarcie do odpowiedniej grupy odbiorców — znalezienie najlepiej dopasowanych inwestorów (czyli tych, którzy przynoszą największą wartość kapitałową i know-how) oraz innowacyjnych start-upów.

Reklamy wymagały ciągłych testów i optymalizacji, proces promowania 1 konferencji to całoroczna praca.

Przykłady reklam wykorzystywanych w systemie reklamowym Facebook Ads

Podjęte działania i ich rezultaty

Specyfika branży Wolves Summit wymagała taktyki działania, dzięki której pozyskamy zapisy zarówno ze strony inwestorów jak i start-upów, które pojawią się na wydarzeniu. 

Opracowaliśmy strategię: 

  • Pozyskiwanie inwestorów z różnych kanałów – Facebook, Instagram, Youtube, sieć wyszukiwania w Google, reklamy graficzne.
  • Pozyskiwanie start-upów z różnych kanałów – Facebook, Instagram, Youtube, sieć wyszukiwania, reklamy graficzne.
  • Kierowanie kampanii remarketingowej – do pozyskanych użytkowników z poprzednich edycji wydarzenia.
  • Wykluczanie nieodpowiednich źródeł ruchu – na bazie przeprowadzonych testów oraz konsultacji z Klientem.
  • Wykluczanie nieodpowiednich państw – wykluczaliśmy kraje, które generują słabszy rodzaj ruchu (nieskuteczny).

 

Ostatnie kampanie, nad którymi pracowaliśmy, dotyczyły wydarzenia z 23-25 maja 2023. Oto co udało nam się uzyskać:

  1. Facebook i Instagram – naszym zadaniem było pozyskiwanie jak największej liczby zapisanych startupów z całego świata. Tegoroczne wydarzenie odbywa się we Wrocławiu i naszymi głównymi grupami odbiorców przy tej kampanii były:
  • startupy
  • przedsiębiorcy

Dzięki naszym działaniom wygenerowaliśmy ponad 1,1 mln wyświetleń, docierając tym samym do 343 tys. użytkowników.

W Wolves Summit uczesniczyło 1060 przedstawicieli startupów z całego świata – pozyskanych w znaczniej mierze przez działania w Facebook i Google – startupy pochodzą z takich krajów jak Turcja, Polska, Macedonia, Izrael, ale trafiliśmy naszymi reklamami nawet do Stanów Zjednoczonych, Chin, a także Pakistanu.

Przykłady reklam wykorzystywanych w systemie reklamowym Facebook Ads

Przykłady reklam wykorzystywanych w systemie reklamowym Facebook Ads

2. Google i YouTube – Zadaniem Google i Youtube było również pozyskanie jak największej liczby użytkowników z dziedziny startupów oraz inwestorów z całej europy. Kanał Google okazuje się co roku najlepszym systemem, który ostatecznie przekonuje odbiorców  i odpowiada za dużą sprzedaż biletów. 

 

Przykłady reklam opublikowanych w systemie Google Ads (sieć reklamowa)

Przykład reklamy opublikowanej w systemie Google Ads (sieć wyszukiwania)

Przykład reklamy opublikowanej w systemie YouTube

3 składniki sukcesu

Kanały dotarcia do odbiorców

 Perfekcyjne dobranie odpowiednich kanałów marketingowych, które stanowiły solidne fundamenty dla naszej strategii marketingowej, były kluczowym ogniwem osiągnięcia wyników.

Grupy docelowe

Umiejętność dotarcia do docelowej grupy odbiorców, w odpowiednim momencie ich świadomości, pozwalały optymalnie wykorzystywać budżet reklamowy. Było to możliwe dzięki zastosowaniu zaawansowanych kampanii remarketingowych, które precyzyjnie trafiały do użytkowników w kluczowych fazach ich zainteresowania naszym produktem.

Doświadczenie

Wykorzystując nasze kilkuletnie doświadczenie w promowaniu konferencji oraz wiedzę na temat preferencji klientów, skupiliśmy się na kreowaniu przekazu reklamowego, który angażował grupę docelową w sposób unikalny i intrygujący. Poprzez wykorzystanie danych i analizy, dedykowane reklamy docierały do odbiorców w momencie, gdy mieli już pewną świadomość naszej marki, co sprawiło, że nasze kampanie remarketingowe, skutecznie przekładały się realizację celów.

Jeżeli chcesz, abyśmy pomogli Ci wypromować wydarzenie lub projekt technologiczny – skontaktuj się z nami telefonicznie: + 693 076 955 lub wyślij zapytanie przez e-mail: kontakt@webmetro.pl

Co o współpracy z nami mówi Tomasz Samul Wolves Summit

 „Eksperci Z Webmetro doskonale wiedzą jak rozkładać budżet. Wiedzą jakie rzeczy robić, a jakich rzeczy nie robić. Jeśli ktoś z branży eventowej chciałby skorzystać z usług Webmetro to serdecznie polecam. Jeśli liczy się dla Ciebie konkretny efekt i jesteś w stanie go nazwać, to eksperci z Webmetro wiedzą jak to ugryźć.”