CLICO – jak skutecznie pozyskać odbiorców dla branży IT?
Sylwetka klienta
CLICO to wiodący dystrybutor z wartością dodaną (VAD) na rynku polskim oraz Europy Środkowo-Wschodniej, specjalizujący się w dostarczaniu najlepszych w swojej klasie rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa, sieci oraz zarządzania. CLICO kolejny rok z rzędu zwyciężyło w kategorii „Najwięksi dostawcy rozwiązań bezpieczeństwa” w raporcie COMPUTERWORLD TOP 200.
CLICO aktywnie edukuje rynek w zakresie zagrożeń, optymalizacji, wydajności oraz bezpiecznej łączności przewodowej i bezprzewodowej, zawsze śledząc światowe trendy i oceniając dostępne na rynku produkty i technologie. Dzięki temu firma jest w stanie trafnie wybierać rozwiązania, które najlepiej odpowiadają potrzebom jej partnerów i klientów.
Za sprawą zaangażowania, doświadczenia i stale rozwijającej się wiedzy, CLICO zapewnia kompleksowe wsparcie dla organizacji, które poszukują zaawansowanych i niezawodnych rozwiązań w zakresie bezpieczeństwa, sieci i zarządzania. Jako lider w branży, firma stawia sobie za cel przyczynianie się do sukcesu i bezpieczeństwa organizacji, zaspokajając wymagania i wyznaczając nowe standardy w dziedzinie technologii informatycznych.
Wyzwanie
Od prawie dwóch lat współpracy nasza praca opiera się na tym aspekcie edukacyjnym firmy CLICO – naszym celem jest efektywne dotarcie do grupy docelowej i pozyskiwanie osób na organizowane webinary i konferencje. Pożądaną grupą odbiorców zawsze są osoby z branży informatycznej i technologicznej, a jedno z największych wydarzeń firmy to Konferencja “Audyt Bezpieczeństwa dla Praktyków 2023”, która odbywa się 19 września 2023 roku.
Przykłady grafik wykorzystywanych w kampanii pozyskującej zapisy na konsultacje.
Podjęte działania i ich rezultaty
Dotarcie do osób z branży IT, które faktycznie są na pożądanych stanowiskach managerskich i zarejestrują się tylko i wyłącznie poprzez maila firmowego jest nie lada wyzwaniem.
W kwietniu 2023 roku promowaliśmy Konferencję “Trendy Cyberbezpieczeństwa 2023”. Wybrane przez nas media społecznościowe do promowania tego wydarzenia to:
Dobrze wiemy, że każde z tych mediów społecznościowych ma innych odbiorców o różnych preferencjach i zachowaniach, także dzięki obraniu strategii wykorzystania wszystkich trzech mediów jednocześnie, byliśmy w stanie zebrać dużą grupę zainteresowanych i tym samym napędzać wzajemny remarketing dla wszystkich kanałów.
Przykład reklamy na Facebooku promującej wydarzenie “Trendy Cyberbezpieczeństwa 2023”
Przykład reklamy na Instagramie promującej wydarzenie “Trendy Cyberbezpieczeństwa 2023”
Przykład reklamy na Linkedinie promującej wydarzenie “Trendy Cyberbezpieczeństwa 2023”
Składniki sukcesu, które miały znaczący wpływ na wyniki kampanii:
Grupy odbiorców
1) Docieranie do osób, które nie miały wcześniej styczności z marką (zimny ruch),
2) ponowne dotarcie do odbiorców, którzy już mieli interakcję z firmą CLICO, z nową kreacją graficzną,
3) docieranie ponownie do wszystkich odbiorców zaangażowanych w reklamę za pomocą remarketingu, co przełożyło się na największą ilość zapisów.
Rezultaty działań w trzech systemach reklamowych:
Wspólnie z Klientem organizujemy cykliczne akcje pozyskujące uczestników na szkolenia online. Oto przykłady wyników jednej z akcji promocyjnej:
– 176 968 wyświetleń reklam
– 32 125 różnego rodzaju aktywności dotyczącej reklam
– 4 333 kliknięć w reklamy
– 90 pozyskanych rejestracji
Jeżeli chcesz, abyśmy pomogli Ci wypromować Twoją firmę IT – wypełnij formularz poniżej.