Łączy nas Marketing
Podcast dla przedsiębiorców i marketerów, którzy chcą efektywnie pozyskiwać klientów przez internet oraz zrozumieć marketing.
Podcast prowadzony przez Dawida Witycha – CEO Webmetro.
Chcesz zwiększyć sprzedaż lub pozyskać Klientów z Internetu? A może chcesz, aby Twoja firma szybciej rosła?
Podcast dedykowany zarówno dla małych i średnich przedsiębiorców, którzy chcą zrozumieć, w jaki sposób wykorzystać marketing internetowy do powtarzalnego pozyskiwania klientów przez Internet, jak i dla marketerów oraz zarządzających marketingiem, którzy chcą zmienić wyniki na wyższe. To doskonała porcja wiedzy, również dla twórców internetowych, którzy chcą w poukładany sposób tworzyć kampanie reklamowe i mieć kontrolę nad tym, co dzieje się na każdym z etapów.
Audycję prowadzi praktyk biznesu, właściciel agencji reklamy internetowej WEBMETRO, która wydała na kampanie reklamowe już 32 mln złotych i posiada doświadczenie z ponad 80 branż. Dawid jest wykładowcą na kierunku User Experience na uniwersytecie SWPS, gdzie uczy projektowania skutecznych stron internetowych.
Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia Dawida i jego gości. Posłuchaj podcastu „ŁĄCZY NAS MARKETING”!
Sztuka zyskownego wynajmu, zgodnie z wartościami [Maciej Gołębiewski]
Życie zawodowe, w zgodzie ze sobą [Paulina Fuchs]
Jak tworzyć sztukę opartą o AI? [Przemysław Suliga]
Stworzył bestseller w branży fitness [Paweł Głuchowski]
Należy do 1% najlepszych agentów na świecie, prawda o ubezpieczeniach [Łukasz Ciszek]
Jak marketing robi multi-milioner [Piotr Michalak]
Piwniczki ogrodowe, które powstały… w garażu [Bartosz Przybyłko]
Disney robi to źle a Apple mądrze – Strateg marketingu [Piotr Majewski]
Pozyskiwanie dotacji. Metoda „na inwestora” – jak nie dać się oszukać? [Filip Samczuk]
Jak wymyślić i sprzedać kurs internetowy krok po kroku [Maciej Gnyszka]
Posługuje się 20 językami! Jak zostać poliglotą biznesu? [Małgorzata Kanigowska]
Bitcoin, złoto czy giełda? W co warto inwestować, krok po kroku [Paweł Zakrzewski]
Jak przekonać się do TikToka w 12 sekund? Jasna i ciemna strona social mediów [Agnieszka Macioszek]
50 x zwrot z reklamy online przy milionowym budżecie [Filip Kowarski]
Doradza MILIONOWYM biznesom jak planować budżet na marketing [Wojtek Plona]
Jak zarobić 1 mln zł z kursu online z niszowej branży
Przestań sprzedawać…a zwiększysz wyniki sprzedaży
E-mail marketing. Czy działa w praktyce?
Harmonogram reklam. 5 opcji optymalizacji
Jak podwyższać ceny usług? 4 strategie
Empatyzacja. 5 technik jak wejść w buty klienta
3 błędy, które uśmiercają kampanie w Internecie
Zewnętrzny marketing. Jakie działania zlecać?
Wybór grupy docelowej, która kupuje – 5 kroków
Landing page. Jak działa w praktyce?
Audyt UX w praktyce. Czeklista 7 elementów
Marketing tradycyjny vs cyfrowy. Co wybrać?
Czy czat GPT zastąpi marketerów?
Wywiad: przyszłość w rachunkowości
3 modele, które dają zwrot z reklamy internetowej
Webinar. Jak się przygotować w 7 krokach
Jak pozyskać pracownika przez internet?
9 ciekawych statystyk na YouTubie
Czym jest UX i jak go zastosować w swojej firmie
5 rzeczy zwiększające wiarygodność Twojego biznesu w 2023
Tiktok czy YouTube? Prosta odpowiedź!
Zaufanie? Marka osobista!
7 tipów jak przeprowadzić rekrutację
Jak tworzyć wartościowe treści – taktyka w 5 krokach
Jak wybrać firmę zewnętrzną do współpracy – 7 punktów
Biznes nie jest najważniejszy (gość specjalny: Piotr Piasek)
Skarbiec firmy, z którego nie korzystasz
10 wniosków po nagraniu 50 odcinków podcastu.
Jak ochronić naszą markę przed konkurencją? Kampania Brandowa w praktyce.
Skuteczne szkolenie w praktyce. Checklista 12 elementów.
7 rodzajów zaawansowanego remarketingu
3 rzeczy, które blokują rozwój firmy
Analityka w marketingu. To proste!
Legalna kampania w Internecie dla kancelarii?
Lejek marketingowy w kampanii reklamowej. Jak to działa w praktyce?