Jak poprowadziliśmy markę, by generowała milionowe sprzedaże kursów internetowych i książek
O kliencie
Marcin Wąsik jest męskim mentorem, joginem, szkoleniowcem. To pierwszy w Polsce licencjonowany No More Mr. Nice Guy Coach. Pomógł tysiącom mężczyzn zmienić swoje życie i relacje, m.in. dzięki indywidualnym sesjom, bestsellerowym książkom (“Zintegrowana Męskość” i, jako współautor, “Pokochaj swój umysł”), kursom i warsztatom on-line (m.in. “Zintegrowany Mężczyzna”).
W ciągu 9 miesięcy współpracy, dzięki kampanii Klient pozyskał:
4,5 mln+
przychodu ze sprzedaży kursu i książki
38 000+
osób zapisanych na webinary
17 000+
sprzedanych egzemplarzy książki
12 000+
nowych subskrybentów na YT
Wyzwanie
Marcin Wąsik jest osobą, z którą większość mężczyzn, z którymi pracuje, chciałaby współpracować indywidualnie. Nie jest to jednak możliwe, ponieważ osób, które potrzebują takich konsultacji, jest setki, nieraz tysiące w skali tygodnia.
Odpowiedzią na to są kursy w postaci warsztatów on-line, które kosztują 3000 zł - wyzwanie polega na zbudowaniu zaufania, jedynie za pomocą działań marketingowych, na tyle, aby odbiorca zdecydował się przeznaczyć taką kwotę na rozwój swojej pewności siebie, relacji i męskości.
Z uwagi na ograniczony czas, klient szukał agencji, która wdroży kompleksowy plan marketingowy i zrealizuje go całościowo.
Zbudowaliśmy kompleksowy lejek rejestracji potencjalnych klientów na bezpłatne szkolenia on-line
Rozpoznawalność marki
Promujemy kanał na YouTubie, Instagramie i Facebooku, pozyskując stale nowych odbiorców
Sprzedaż książki i warsztatów
Rozwinęliśmy sprzedaż książki i warsztatów oraz wprowadziliśmy jasny system monitorowania sprzedaży (KPI)
User experience
Przeprowadziliśmy liczne testy stron lądowania, aby podnieść wrażenia odwiedzających i skuteczność sprzedażową stron
Kampania marketingowa
Wdrożyliśmy kampanie: Google i Youtube, Facebook i Instagram, połączone z e-mail marketingiem
Profesjonalny montaż wideo
Zmontowaliśmy wideo-lekcje do kursu online oraz do dziesiątek reklam
Efekty
Zbudowanie lejka webinaru, czyli m.in. skutecznej strony zapisu na bezpłatne szkolenie, przynosi cotygodniowe rezultaty w postaci setek rejestracji (średnio między 350 a 500).
Z osób zarejestrowanych, dzięki ok. 1,5h spędzonych na webinarze (jedynie prowadzący ma dostęp do kamery i mikrofonu - uczestnicy mogą zadawać pytania na czacie), tydzień do tygodnia Klient generuje sprzedaż pełnego szkolenia (standardowa cena wynosi 3000 zł), dla kilku-kilkunastu osób (nieraz sprzedaż przekracza 20 pakietów).
Dodatkowo, prowadzona szeroko kampania promująca zakup książki (w wersji do wyboru: drukowanej, audiobook lub e-book) co tydzień przekłada się na średnio ponad 100 sprzedanych egzemplarzy.
Nieustannie optymalizujemy też osiągane rezultaty. Na przykład dzięki testom A/B i wyłonieniu skuteczniejszego układu strony rejestracji na bezpłatne szkolenie lub dostęp do bezpłatnego fragmentu warsztatu, współczynnik konwersji (skuteczności strony) wzrósł o 187,5%. W skrócie - nie zmieniając budżetu na kampanię, zaczęła ona generować prawie 3x tyle zapisów, co wcześniej.
Budżet kampanii, w przełożeniu na przychody, zwrócił się jak do tej pory ok. 8-krotnie. Czyli z każdych wydanych 10 000 zł, do Klienta wróciło średnio 80 000 zł.
Działasz w branży kursów, szkoleń, książek? Sprzedajesz wiedzę albo rozwijasz markę osobistą?
Możesz osiągać podobne rezultaty z Webmetro!
Zamów 15 minutową rozmowę – sprawdźmy jak możemy Ci pomóc.